+40 727 408 228 contact@ibizastyle.ro

Beauty Trends pentru 2018

2017 a fost anul transformarilor în domeniul frumuseții. Laboratoarele de cosmetică Kylie Jenner, Glossier și Pat McGrath ne arată puterea mediei sociale de a construii un brand în era digitală. Colaborările Savvy – Gigi Hadid x Maybelline, Balmain x L’Oreal și Nars x Man Ray – dovedesc, când vine vorba de frumusețe, că două mâini, sau echipe, lucrează mai bine decât una singură. Între timp, popularitatea procedurilor inofensive de tratare a pielii, multe dintre acestea venind din Corea de Sud, au avut un succes și o cerere nemaipomenită, astfel câștigând foarte mulți fani. Și bine înțeles, după toate acestea, am avut și lansarea produselor Rihanna’s LVMH – Fenty, ce a reușit să atragă atenția spre frumusețe și subiectele acestui domeniu. 2018 are multe de oferit.

K-beauty va face loc pentru J-beauty

În 2017, cererea de produse inovatoare de îngrijire a pielii și de machiaj Coreeane – măști de gheață cu mucină și cactus de melci, perne cremoase compacte și esențe hibride puternice – au continuat să urce, vânzările crescând cu 66% în întreaga lume, potrivit lui Larissa Jensen director executiv și analist al industriei de frumusețe la NPD. Cererea de produse-K nu arată semne de încetinire, datorită tendinței crescânde a “pielii de sticlă” – gândiți-vă că pielea se pare că este translucidă.

Totuși, frumusețea-K este gata să se confrunte cu o concurență rigidă de la frumusețea-J (J-beauty) în acest an. "Cam tot ce este interesant în frumusețea K a provenit inițial din Japonia", explică Anna-Marie Solowij, fostă regizor britanic de frumusețe Vogue și co-fondator al retailerului de nișă Beauty Mart. "Împreunăp cu o economie în dificultate și în același timp Coreea de Sud investid în cercetarea și dezvoltarea frumuseții, frumusețea K a furat lumina reflectoarelor. Acum, odată cu revenirea economiei Japoniei, J-beaut se va ”regenera”. Victoria Buchanan, cercetător strategic la The Future Laboratory, prezice că "principiile japoneze estetice clasice de kanso, shibui și seijaku, subestimează frumusețea și calmul energizat și vor ieși în fruntea ofertelor de frumusețe.“

”Naturalul” va ceda în fața ”curatului”

Mișcarea de sănătate ne-a transformat abordarea bunăstării fizice, mentale și spirituale. Acum, este setat să ne revoluționăm abordarea frumuseții. Montarea dovezilor conform cărora anumite ingrediente – fie ele topice sau ingerate – au implicații negative asupra sănătății au pus produsele de îngrijire a pielii sub microscop. Branduri precum Tata Harper, Goldfaden și Goop conduc acuzația.
Termenul “curat” nu trebuie confundat cu termenul “natural”, un termen larg criticat pentru ambiguitatea sa. Produsele și mărcile fără ingrediente dăunătoare sunt considerate curate, explică Jensen. Aceasta include siliconii, parabenii și sulfații (în special SLS). "Multe mărci naturale fac în mod inerent acest lucru, dar o marcă poate fi curată fără a fi naturală. argaret Mitchell, directorul de achiziții la Space NK, adaugă că dorința de “curat” nu se limitează la consumatorul de frumusețe “natural”. Este
irelevant. Toată lumea vrea curată.

Regimul tău de frumusețe va fi simplificat

În timp ce influența coreeană ar putea încă să alimenteze nașterea unor noi categorii de frumusețe – esențe, fiole, produse scoase peste noapte – în 2018, vom vedea în schimb o mișcare de frumusețe care are ca obiect simplificarea. Asteptati-va sa vedeti procese complexe de ingrijire a pielii in mai multe etape evitate in favoarea produselor x in 1.

Cu toate aceste noutăți, sperăm că nu sunteți încă sătule de GLITTER, pentru că anul 2018 se va anuța ca fiind unul plin de strălucire și sclipire. Sclipirile aurii, glosses glittery și eyleiner negru puternic scos în evidență vor fi MVP-urile (Minimum Viable Product) în anul 2018.
Uite câteva trenduri pentru acest an:

Black Attack 2018

Black eyeliner ia o întorsătură dramitică în anul 2018 (acest lucru s-a putut observa pe runway shows-urile
lui Marc Jacobs și a multor altor artiști). Joacă-te cu grosima în jurul ambelor linii de ochii, transformă-i
aripa la un unghi dramatic, sau crează forme grafice cu ea, doar nu trasați o linie subțire deasupra genelor și să
spui că ai terminat.

Bullets Are Back

După mulți ani în care rujurile lichide au predominat, iată ca au revinit la modă rujurile Bullet. Rujurile puse la vânzare de Kylie Jenner’s prin noua gamă Kylie Cosmetics lipstick bullets au fost vândute în minute.

Cu toate acestea, nu contează ce model de ruj folosiți. Contează cel mai mult modul în care îți alegi rujul. Culoarea rujului trebuie aleasa în primul rând în funcție de forma și marimea buzelor. După ce am stabilit acest aspect, ne vom concentra pe ocazia pentru care dorim să folosim rujul și punem în comparație cu restul machiajului, iar dacă dorim putem să ne ghidăm și după modă.

The New Glitter

Glitterul va avea o nouă înfățișare în 2018, dacă punem toate pistele, ce indică acest lucru, cap la cap. Pietre semiprețioase, pietre prețioase și paietele sunt noul mod de a purta lucrurile strălucitoare, lipite pe pleoape și în jurul ochilor tăi cu ajutorul cleiului de lipire. Este nevoie de puțină răbdare, dar merită efortul.

Bineînțeles, machiajul trebuie să fie modelat după hainele ce le dorim a le purta, dar și după coafura pe care o alegem. Machiajul de seară permite, culorile aprinse și puternice și este permis negrul intens și nu în ultimul rând sclipciul în toate nuanțele. Acesta accentuează foarte mult privirea și oferă un aer cu totul inteserant întregul chip.

Golden Girl

Nu Rihanna a inventat machiajul, dar ia a dat drumul acestui trend de machiaj gold pe care îl vei putea observa pe întreaga perioadă a anului.După mulți ani în care rujurile lichide au predominat, iată ca au revinit la modă rujurile Bullet. Rujurile puse la vânzare de Kylie Jenner’s prin noua gamă Kylie Cosmetics lipstick bullets au fost vândute în minute.